طبس- سيدابوالفضل حقاني- سرپرستي يزد فردا: سرپرست اداره راه و ترابري شهرستان طبس از پاكسازي ورودي‌هاي شهر طبس و نيز احداث پاركينگ محور طبس – يزد خبر داد.

به گزارش (ايسنا)در طبس، علي‌اكبر رحيمي گفت: با توجه به تاكيد معاون راهداري اداره كل راه وترابري استان يزد در خصوص پاكسازي ورودي هاي شهرستان طبس در پايان سال گذشته، قبل از تعطيلات نوروزي ورودي هاي محور هاي طبس – يزد ، طبس – اصفهان و طبس – بشرويه در مدت يك هفته و توسط دو دستگاه بولدوزر و يك دستگاه گريدر تسطيح و آثار نخاله هاي بنايي كه در مجاورت راه تخليه شده بود محو شد.

وي خاطرنشان كرد : اين امر موجب خشنودي مسئولين شهر از جمله فرماندار، شهردار و شوراي اسلامي شهرگرديده است كه از جانب آنها انجام اين عمليات مورد تقدير و تشكر قرار گرفته است .


رحيمي با اشاره به احداث پاركينگ محور طبس- يزد نيز گفت: با توجه به توقف تعداد زيادي از كاميونهاي عبوري در محور طبس – يزد در محل معدن مزينو و كيلومتر 90 اين محور با توجه به عرض كم جاده در اين محدوده، خودروها گاهاً در كنار آسفالت توقف مي‌كردند كه احتمال بروز حادثه خصوصاً در شب بوده است از اينرو به وسيله يك دستگاه بولدوزر محل تسطيح و بارريزي و قبل از تعطيلات نوروز مورد بهره برداري قرار گرفت.

وي ادامه داد: حجم عمليات خاكي در اين محل 2500 متر مكعب بوده كه ظرف مدت كمتر از يك ماه اجرا شده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا